Första dag i Sverige

Jag var inte alls nervös, men det gjorde att jag blev nervös för att jag inte var nervös *confusing*
Allt var SÅ spännande! Man träffar människor från hela världen...
Man sitter där i Zürich på flugplatsen med de andra två utbytestudenter som också ska åka till Sverige och funderar, hur kommer det att bli? Men endå förväntar man sig ingenting. Så känndes det för mig! Sen är alla olika...
Sen när man är där i Stockholm tänker man: hur kommer det att bli med familjen? Och sen när man är där i Söråker tänker man: hur kommer det att bli med klasskamrater? Och sen? Ja sen är året nästan över! Och här sitter jag...funderar om mitt år och hur jag ska beskriva det best.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0